Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

«ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΑΤΕΡΑΣ, ΑΔΕΛΦΟΣ, ΦΙΛΟΣ...»

Γεια σας με λένε Γιώργο και είμαι 28 χρονών, θέλω να μοιραστώ μαζί σας την πιο όμορφη στιγμή της ζωής μου, και να περάσω μέσα από αυτή ένα μήνυμα σε όλους!

Πριν μερικά χρόνια, ένα συγγενικό μου πρόσωπο μπήκε στο νοσοκομείο με πολύ δύσκολη κατάσταση της υγείας του, όταν διαπίστωσα πως τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά, ένιωσα να κάνω αυτό που πάντα μου άρεσε να κάνω, να μιλήσω στο Θεό.


Για μένα ο Θεός είναι τα πάντα, Πατέρας, Αδελφός, Φίλος, και όταν μιλάω σε εκείνον πάντα νιώθω πολύ καλύτερα!
Άρχισα λοιπόν να προσεύχομαι με δύναμη ψυχής, έκλαιγα με σπαραγμούς, έσφιγγα τα χέρια μου θέλοντας να δείξω πόσο ανάγκη τον έχω. Ξαφνικά άνοιξα τα μάτια μου και σήκωσα το κεφάλι μου νομίζοντας πως είναι κάποιος απέναντι μου και με κοιτάζει. Δεν υπήρχε τίποτα και όμως το βλέμμα μου κόλλησε σε ένα σημείο, χωρίς να μπορώ να κοιτάξω αλλού και με ανατριχίλα που νόμιζα πως έφευγε το δέρμα μου, ψιθύρισα "είσαι εκεί;" και αμέσως μετά μια απίστευτη μυρωδιά (όπως το λιβάνι) εισήλθε απ'το πουθενά στο δωμάτιο μου, και σε κάθε αναπνοή που έπαιρνα με ηρεμούσε τόσο πολύ, που ήταν σαν να γνωρίζω πραγματικά την ευτυχία στη ζωή. Ένιωθα τόσο έντονα την παρουσία του στο χώρο, που νόμιζα ότι από λεπτό σε λεπτό θα εμφανιστεί μπροστά μου. Έκλεινα τα μάτια και έλεγα "Χριστέ μου, σε μυρίζω" δεν σας κρύβω πως τρόμαξα, γιατί δεν έχω νιώσει στη ζωή μου ποτέ ξανά κάτι τόσο έντονο! Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο αδελφός μου, χάθηκε η μυρωδιά και η αίσθηση της παρουσίας του ακριβός όπως εμφανίστηκε... ξαφνικά!
Ήταν η μοναδική φορά που ξάπλωσα να κοιμηθώ και χαμογελούσα από ευτυχία, όταν πριν από λίγη ώρα έκλαιγα για την δυσκολία του συγγενή μου, ο οποίος μετά από λίγες μέρες είχε βγει απ'το νοσοκομείο και ήταν καλά με τη υγεία του!!!
Η δύναμη της προσευχής και η ανάγκη του ανθρώπου να νοιώσει την παρουσία του Θεού έχει ως αποτέλεσμα την ευτυχία!!!!
Προσευχηθείτε, μιλήστε στο Θεό, μετανιώστε για τα λάθη σας και ζητήστε του συγνώμη από καρδιάς, είναι τόσο καλός που δεν το χωράει ανθρώπου νους!
Και επιπλέον ανοίξτε τα μάτια σας και δες τε τα μηνύματα που στέλνει, όλα για δικό μας καλό είναι!!!

Ευχαριστώ Πολύ

ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ

Ο Θεός να σας έχει όλους καλά!!!

πηγή agioritikovima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...