Ἡ ἀπόφαση τῆς Ἐπιτροπῆς
Διαμόρφωσης τοῦ Ἐθνικοῦ Προγράμματος Διδασκαλίας Γλωσσῶν τῆς Αὐστραλίας (ACARA)
χαιρετίστηκε μὲ θέρμη ἀπὸ τὴν ὁμογενῆ Ὁμοσπονδιακὴ βουλευτὴ τοῦ Ἐργατικοῦ
Κόμματος, Μαρία Βαμβακινοὺ ἀπὸ τὸ 2012. Ἡ ἀποδοχὴ ἔκτοτε εἶναι μεγάλη καὶ ὄχι
μόνον στοὺς ἑλληνικῆς καταγωγῆς μαθητές.
Ἡ Ἑλληνικὴ γλώσσα μπαίνει δυναμικὰ
στὰ σχολεῖα τῆς Αὐστραλίας καθὼς θὰ συμπεριλαμβάνεται ὡς δεύτερη γλώσσα καὶ ὄχι
ὡς διδασκόμενη μόνο σὲ μαθητὲς ἑλληνικῆς καταγωγῆς........
Κεντρικὸ ρόλο στὴν ἐξέλιξη αὐτὴ ἔπαιξε
ὁ Συντονιστὴς Ἐκπαίδευσης τοῦ Ἑλληνικοῦ Προξενείου Μελβούρνης, Βασίλειος Γκόκας
ποὺ συντόνιζε τὴν παρέμβαση τῆς ὁμογένειας καὶ ὁ ὁποῖος τόνισε στὴν Ἐπιτροπὴ
ACARA ὅτι: «Ἡ διδασκαλία τῶν Γλωσσῶν, ὅπως τονίζεται στὸ Ἀναλυτικὸ Πρόγραμμα
Σπουδῶν, εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς βασικοὺς τομεῖς μάθησης καὶ βασικὸ συστατικό τῆς ἐκπαιδευτικῆς
ἐμπειρίας ὅλων τῶν μαθητῶν».