Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Η ομάδα του Αγίου Νικολάου Αλυκών ''Εσπερινές Ελπίδες'' στην Παναγία της Τήνου (φωτογραφίες)

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το προσκυνηματικό ταξίδι της ομάδος ''Εσπερινές Ελπίδες'' στο Ιερό νησί της Τήνου.
Το διήμερον 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου η νεολαία του  Αγίου Νικολάου Αλυκών Κάτω Αχαΐας με την επιμέλεια του πατρός Γερασίμου οργάνωσε μία όμορφη απόδραση από την καθημερινότητα, βάζοντας στόχο να επισκεφθεί την Μεγαλόχαρη της Τήνου, αλλά και την Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου - Κεχροβουνίου στην οποία ασκήθηκε πνευματικά και εμόνασε η Αγία Πελαγία.
Τα ξημερώματα της πρώτης ημέρας, 31ης Μαΐου ξεκινήσαμε από τις Αλυκές Κ. Αχαΐας, εφθάσαμε στο λιμάνι της Ραφήνας, επιβιβαστήκαμε στο πλοίο και αναχωρήσαμε για Τήνο.  Απευθείας επισκεφθήκαμε το Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου όπου προσκυνήσαμε και συμμετείχαμε στην Ιερά Παράκλησην προς την Παναγία μας.
Το απόγευμα κάναμε μία μικρή περιήγηση στο πανέμορφο νησί με πλήρως κατατοπιστική ξενάγηση.
Στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου - Κεχροβουνίου είχαμε την ευκαιρία να προσκυνήσουμε την Κάρα της Αγίας Πελαγίας καθώς και να προσευχηθούμε στο μικρό και ταπεινό, ιερό ησυχαστήριόν της.
Υπέροχες εντυπώσεις αποκόμισαν η ομάδα στο γραφικό χωρίο Βωλάξ με τα όμορφα σπιτάκια και τους μεγάλους στρογγυλούς λίθους.
Την δεύτερη ημέρα 1η Ιουνίου, λειτουργηθήκαμε στον Ναό της Ευαγγελιστρίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο Αρχιμανδρίτης π. Ιάκωβος Σέττας, μας ξενάγησε στους χώρους του Ιδρύματος (Αγίασμα - τόπο ευρέσεως Εικόνας - Βαπτιστήρια - Μαυσωλείον Έλλης - συντριβάνι κ.α.) εκφράζοντας λόγους πνευματικούς που ξεχείλιζαν από αγάπη.
Έπειτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για το πρωινό. Αργότερα περπατήσαμε στα στενά πλακόστρωτα δρομάκια της πόλης για να προμηθευτούμε τα τελευταία αναμνηστικά.
Στην συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για την επιστροφή. Στις 6:30 μ.μ. καταφθάσαμε στην Ραφήνα και από εκεί οδικώς για την Κ. Αχαΐα και τις Αλυκές.
Σε όλη την διάρκεια της διαδρομής μέσα στο λεωφορείο υπήρχε άφθονο κέφι, ζωντάνια, ενθουσιασμός, παιχνίδι, τραγούδι και όμορφες εκπλήξεις. Όλοι οι προσκυνητές ήταν ευτυχισμένοι καθώς είχαν πάρει στις αποσκευές τους πλούσια την Θεία χάρη και την ευλογία της Παναγίας μας ενώ κάποιοι από αυτούς είχαν εκπληρώσει το τάμα τους.
 Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Φωτογραφίες: Ελισάβετ Μπιτούνη - Αλίκη Μπιτούνη - Κωνσταντίνα Χαλιώτη Μπούσια - Λία Μπιτούνη - Όλγα Δημητροπούλου.