- Μισό πακέτο κριθαράκι
- 3 κολοκυθάκια
- Μιση κόκκινη πιπεριά
- Μίση κίτρινη πιπερια
- 1 ξερό κρεμμύδι
- 2 φρέσκα κρεμμυδια
- 1 σφηνοπότηρο ούζο
- λιγος μαϊντανος ψιλοκομμένος
- λίγα ψιλοκομμένα φύλλα βασιλικού
- 3 σκελίδες σκόρδο
- 1 μεγάλο καρότο'
- 3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο1 κουταλια πελτέ τομάτας
- 1 μεγάλη φρέσκια τομάτα κομμένη σε καρέ κυβάκια
- 1 πρέζα κανέλα
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014
Κυριακή 30 Μαρτίου 2014
ΠΑΤΡΟ-ΚΟΣΜΑΣ Ο ΕΘΝΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΡΩΝ - 25.3.1986 - Βίντεο
Πατήστε πάνω στο ''διαβάστε περισσότερα'' για να δείτε το θεατρικό έργο ΠΑΤΡΟ-ΚΟΣΜΑΣ Ο ΕΘΝΑΠΟΣΤΟΛΟΣ που παρουσιάστηκε στη Χριστ. Εστία Πατρών
την 25η Μαρτίου 1986.
Θερμές ευχαριστίες στον Γ.Δ. Μαρκάκη που το ανέβασε.
Σάββατο 29 Μαρτίου 2014
Ο Άγιος Ιωάννης ο συγγραφεύς της κλίμακος
Δ΄ Κυριακή των Νηστειών
Ο Σιναϊτικός Ασκητισμός
Η έρημος αν και συνήθως είναι άκαρπη και πτωχή σε υλικούς καρπούς, υπήρξε πλούσια σε καρπούς πνευματικούς. Τέτοιους πολύτιμους καρπούς, άφθονους, χαρίζει αδιάλειπτα η σιναϊτική έρημος από τον 3ο μ.Χ. αιώνα έως τις ημέρες μας. Όταν είχε υπερπερισσεύσει η απανθρωπία και ο απλός άνθρωπος έβλεπε να μη μετρά ο ίδιος ως πρόσωπο παρά ως αντικείμενο εκμεταλλεύσεως αλλοτρίωσης από τις κάθε μορφής δυνάμεις του κόσμου τούτου, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι πόλεις να ερημώνονται και οι έρημοι να μεταμορφώνονται σε πόλεις. Από την περίοδο εκείνη άρχισαν να συγκεντρώνονται μοναχοί ερημίτες, από διαφορετικές πατρίδες, κυρίως στην περιοχή της οροσειράς του Χωρήβ και μάλιστα στους πρόποδές του, στον τόπο της Αγίας Βάτου οικοδομώντας το πρώτο απλό Παρεκκλήσιο προς τιμήν της Θεοτόκου. Αν και ήταν απροστάτευτοι στον ερημικό τόπο του Σινά, με τη χάρη της Παναγίας ρίζωσαν εδώ χωρίς να τους καταβάλουν σφαγές ή άλλες καταστροφές που αντιμετώπιζαν πριν η Αγία Ελένη φροντίσει για την προστασία τους.........
Η έρημος αν και συνήθως είναι άκαρπη και πτωχή σε υλικούς καρπούς, υπήρξε πλούσια σε καρπούς πνευματικούς. Τέτοιους πολύτιμους καρπούς, άφθονους, χαρίζει αδιάλειπτα η σιναϊτική έρημος από τον 3ο μ.Χ. αιώνα έως τις ημέρες μας. Όταν είχε υπερπερισσεύσει η απανθρωπία και ο απλός άνθρωπος έβλεπε να μη μετρά ο ίδιος ως πρόσωπο παρά ως αντικείμενο εκμεταλλεύσεως αλλοτρίωσης από τις κάθε μορφής δυνάμεις του κόσμου τούτου, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι πόλεις να ερημώνονται και οι έρημοι να μεταμορφώνονται σε πόλεις. Από την περίοδο εκείνη άρχισαν να συγκεντρώνονται μοναχοί ερημίτες, από διαφορετικές πατρίδες, κυρίως στην περιοχή της οροσειράς του Χωρήβ και μάλιστα στους πρόποδές του, στον τόπο της Αγίας Βάτου οικοδομώντας το πρώτο απλό Παρεκκλήσιο προς τιμήν της Θεοτόκου. Αν και ήταν απροστάτευτοι στον ερημικό τόπο του Σινά, με τη χάρη της Παναγίας ρίζωσαν εδώ χωρίς να τους καταβάλουν σφαγές ή άλλες καταστροφές που αντιμετώπιζαν πριν η Αγία Ελένη φροντίσει για την προστασία τους.........
Η «Κλίμαξ των Αρετών» του οσίου Ιωάννου Σιναΐτου († 30 Μαρτίου 600 μ.Χ.).
Σχεδιόγραμμα της Κλίμακας των αρετών. Σχεδιαστική απόδοση Γ.Τ.Α. |
α) Ο συγγραφέας της «Κλίμακος» όσιος Ιωάννης ο Σιναΐτης (525 – 600 μ. Χ.)
Ο
όσιος Ιωάννης ο Σιναΐτης, ο συγγραφέας της «Κλίμακος», γεννήθηκε κατά
το έτος 525 μ. Χ. σε άγνωστή μας περιοχή, πιθανόν νησιώτικη ή παραλιακή.
Η πατρική του οικογένεια ήταν εύπορη και γι’ αυτό μπόρεσε και του
πρόσφερε ανώτερη μόρφωση. Λόγω αυτής της ανώτερης μόρφωσής του έλαβε
αργότερα την προσωνυμία «Σχολαστικός»..........
Δ΄ Κυριακή των Νηστειών: Μνήμη του αγίου Ιωάννου της Κλίμακος
Ο Σιναϊτικός Ασκητισμός
Η έρημος αν και συνήθως είναι άκαρπη και πτωχή σε υλικούς καρπούς, υπήρξε πλούσια σε καρπούς πνευματικούς. Τέτοιους πολύτιμους καρπούς, άφθονους, χαρίζει αδιάλειπτα η σιναϊτική έρημος από τον 3ο μ.Χ. αιώνα έως τις ημέρες μας. Όταν είχε υπερπερισσεύσει η απανθρωπία και ο απλός άνθρωπος έβλεπε να μη μετρά ο ίδιος ως πρόσωπο παρά ως αντικείμενο εκμεταλλεύσεως αλλοτρίωσης από τις κάθε μορφής δυνάμεις του κόσμου τούτου, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι πόλεις να ερημώνονται και οι έρημοι να μεταμορφώνονται σε πόλεις. Από την περίοδο εκείνη άρχισαν να συγκεντρώνονται μοναχοί ερημίτες, από διαφορετικές πατρίδες, κυρίως στην περιοχή της οροσειράς του Χωρήβ και μάλιστα στους πρόποδές του, στον τόπο της Αγίας Βάτου οικοδομώντας το πρώτο απλό Παρεκκλήσιο προς τιμήν της Θεοτόκου. Αν και ήταν απροστάτευτοι στον ερημικό τόπο του Σινά, με τη χάρη της Παναγίας ρίζωσαν εδώ χωρίς να τους καταβάλουν σφαγές ή άλλες καταστροφές που αντιμετώπιζαν πριν η Αγία Ελένη φροντίσει για την προστασία τους......
Η έρημος αν και συνήθως είναι άκαρπη και πτωχή σε υλικούς καρπούς, υπήρξε πλούσια σε καρπούς πνευματικούς. Τέτοιους πολύτιμους καρπούς, άφθονους, χαρίζει αδιάλειπτα η σιναϊτική έρημος από τον 3ο μ.Χ. αιώνα έως τις ημέρες μας. Όταν είχε υπερπερισσεύσει η απανθρωπία και ο απλός άνθρωπος έβλεπε να μη μετρά ο ίδιος ως πρόσωπο παρά ως αντικείμενο εκμεταλλεύσεως αλλοτρίωσης από τις κάθε μορφής δυνάμεις του κόσμου τούτου, παρατηρήθηκε το φαινόμενο οι πόλεις να ερημώνονται και οι έρημοι να μεταμορφώνονται σε πόλεις. Από την περίοδο εκείνη άρχισαν να συγκεντρώνονται μοναχοί ερημίτες, από διαφορετικές πατρίδες, κυρίως στην περιοχή της οροσειράς του Χωρήβ και μάλιστα στους πρόποδές του, στον τόπο της Αγίας Βάτου οικοδομώντας το πρώτο απλό Παρεκκλήσιο προς τιμήν της Θεοτόκου. Αν και ήταν απροστάτευτοι στον ερημικό τόπο του Σινά, με τη χάρη της Παναγίας ρίζωσαν εδώ χωρίς να τους καταβάλουν σφαγές ή άλλες καταστροφές που αντιμετώπιζαν πριν η Αγία Ελένη φροντίσει για την προστασία τους......
Ανάλογη επιτυχία με την πρώτη είχε και η δεύτερη παράσταση των Κατηχητικών ομάδων «Πατρο-Κοσμάς ο πρόδρομος του ΄21» (φωτο)
Γράφει ο Χρήστος Φωτόπουλος
Ανάλογη
επιτυχία με την πρώτη είχε και η δεύτερη παράσταση «Πατρο-Κοσμάς ο
πρόδρομος του ΄21» την οποία έδωσαν οι νέοι των Κατηχητικών ομάδων του
Ιερού Ναού Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου στα Κρύα Ιτεών των Πατρών, το
απόγευμα της Τετάρτης 26 Μαρτίου 2014.
Το
Θεατρικό έργο είχε ως θέμα και πάλι τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό με αφορμή
τα 300 χρόνια που συμπληρώνονται φέτος από την Γέννηση του.
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014
«Πολιτισμός»: Νοσοκομεία στην Βρετανία χρησιμοποιούν για την θέρμανσή τους αποτεφρωμένα έμβρυα από εκτρώσεις…
Σχόλιο Ελληνορθόδοξου Παλμού: ''Αυτοί δεν είναι ναζιστές μόνον ο Χίτλερ και η χρυσή αυγή είναι..... Αυτοί είναι πολιτισμένοι δημοκράτες διότι δεν ψήνουν τα μωρά σε φούρνους του Άουσβιτς και του Νταχάου.
Αυτοί εκσυγχρονίστηκαν, ψήνουν Ανθρώπους μόνο στα νοσοκομεία.
Αυτή η είδηση είναι ασήμαντη για τα ΜΜΕ.
Αυτό το γεγονός δεν στενοχωρεί ούτε οικολόγους ούτε αριστερούλιδες''
Αναφέρει η Telegraph :
Τα σώματα χιλιάδων μωρών από εκτρώσεις αποτεφρώθηκαν ως κλινικά
απόβλητα, και κάποια χρησιμοποιήθηκαν ακόμα και για τη θέρμανση των
νοσοκομείων, αναφέρει έρευνα.
Δέκα δημόσια νοσοκομεία (NHS) παραδέχτηκαν την καύση εμβρύων μαζί με
άλλα σκουπίδια, ενώ δύο άλλα χρησιμοποίησαν τα σώματα σε «ενέργεια από
απόβλητα» που παράγουν ενέργεια για την παραγωγή θερμότητας.
Χθες το βράδυ, το Υπουργείο Υγείας εξέδωσε μια άμεση απαγόρευση της
πρακτικής που ο υπουργός Υγείας Δρ Dan Poulter αποκάλεσε.......
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
Απάντηση σε ανιστόρητες απόψεις για την Εκκλησία και το 1821
Χωρίς
τον ορθόδοξο κλήρο δεν θα πετύχαινε η μεγάλη εθνική εξόρμηση του 1821.
Ορισμένοι προπαγανδιστές ξεπερασμένων ιδεολογιών αρνούνται τον ρόλο της
Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως φάνηκε και από δημοσιεύματα και τηλεοπτικές
εκπομπές των τελευταίων ημερών. Αποδεικνύονται ανιστόρητοι και εμπαθείς.
Ο Γάλλος Πρόξενος Πουκεβίλ, ο οποίος έζησε τα γεγονότα της Ελληνικής Επαναστάσεως, γράφει ότι 100 Πατριάρχες και Επίσκοποι θανατώθηκαν κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας και του Αγώνος. 80 κινήματα έκαναν οι Έλληνες πριν από το 1821 και στα περισσότερα πρωτοστατούσαν Επίσκοποι. Θυμίζω ότι από το 1680 έως το 1700 η Ανατολική Στερεά ήταν ελεύθερη μετά από την εξέγερση δύο Επισκόπων, του Θηβών Ιεροθέου και του Σαλώνων Φιλοθέου...............
Ο Γάλλος Πρόξενος Πουκεβίλ, ο οποίος έζησε τα γεγονότα της Ελληνικής Επαναστάσεως, γράφει ότι 100 Πατριάρχες και Επίσκοποι θανατώθηκαν κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας και του Αγώνος. 80 κινήματα έκαναν οι Έλληνες πριν από το 1821 και στα περισσότερα πρωτοστατούσαν Επίσκοποι. Θυμίζω ότι από το 1680 έως το 1700 η Ανατολική Στερεά ήταν ελεύθερη μετά από την εξέγερση δύο Επισκόπων, του Θηβών Ιεροθέου και του Σαλώνων Φιλοθέου...............
Το παιδευτικό, πατριωτικό και ανακαινιστικό έργο της Εκκλησίας στα χρόνια της Τουρκοκρατίας και κατά τον αγώνα του 1821
Το παιδευτικό, πατριωτικό και ανακαινιστικό
έργο της Εκκλησίας στα χρόνια της Τουρκοκρατίας
και κατά τον αγώνα του 1821
Μιχαήλ Χούλη
Θεολόγου
Ελληνισμός
και Χριστιανισμός σταδιακά συνδέονταν ολοένα και πιο στενά στην ιστορία
-όχι χωρίς φιλοσοφικο-θρησκευτικές αντιδικίες στην αρχή- και
δημιούργησαν τελικά το αθάνατο μόρφωμα ιδιαίτερα της ΕλληνΟρθοδοξίας. Από
τα χρόνια ήδη της Ρωμανίας-Βυζαντίου, η Εκκλησία οικειοποιήθηκε την
πνευματική κληρονομιά της αρχαίας φιλοσοφίας και χρησιμοποίησε την
ορολογία της για τη διαμόρφωση της χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας
(Αλ. Σαββίδη, «Ιστορία του Βυζαντίου», τ. α΄, εκδ. Πατάκη, έκδ. γ΄, Αθ.
2001, σελ. 67). Για τον Ρώσο ιστορικό Ostrogorsky «ο ελληνικός
πολιτισμός παρέμεινε πάντα το θεμέλιο της πνευματικής ζωής» στο Βυζάντιο
(Ανδρέα Κεφαλληνιάδη, «Μια τάξη γεμάτη απορίες», εκδ. Φωτοδότες, σελ.
63).......
Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014
25η Μαρτίου στον Άγιο Νικόλαο Αλυκών Κ. Αχαΐας (φωτογραφίες)
Ανήμερα του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου αλλά και της Εθνικής μας Επετείου (25η Μαρτίου 1821), τα παιδιά του κατηχητικού σχολείου του Αγίου Νικολάου, εκκλησιάστηκαν φορώντας παραδοσιακές φορεσιές και κρατώντας περήφανα Ελληνικές και Βυζαντινές σημαίες.
Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας και της Επίσημης Δοξολογίας οι μαθητές πραγματοποίησαν για πρώτη φορά, μια συμβολική παρέλαση, δημιουργώντας έτσι πατριωτικά συναισθήματα στο χωριό και προσφέροντας χαρά στους ενορίτες.
Επισφραγίζοντας μικροί και μεγάλοι έψαλλαν τον Εθνικό μας Ύμνο.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση «Πατρο-Κοσμάς ο πρόδρομος του ΄21»
Γράφει ο Χρήστος Φωτόπουλος
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση των Κατηχητικών Ομάδων του Ιερού Ναού Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου εις Κρύα Ιτεών των Πατρών το εσπέρας της Τρίτης 25ης Μαρτίου 2014.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση των Κατηχητικών Ομάδων του Ιερού Ναού Αγίων Χαραλάμπους και Αντωνίου εις Κρύα Ιτεών των Πατρών το εσπέρας της Τρίτης 25ης Μαρτίου 2014.
Τα παιδιά μας παρουσίασαν το Θεατρικό έργο «Πατρο-Κοσμάς ο πρόδρομος του ΄21» το οποίο επιμελήθηκε η πρεσβυτέρα Όλγα Δημητροπούλου και σκηνοθέτησε ο προϊστάμενος του Ναού π. Ιωάννης Δημητρόπουλος.
Ἡ ἐπανάσταση τοῦ 1821 καὶ ὁ ρόλος τῆς Ἐκκλησίας
Τοῦ Κωνσταντίνου Δεσποτόπουλου
Τὸν τελευταῖο καιρὸ ἀναθεωρητὲς τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας προσπαθοῦν νὰ ἀλλάξουν τὰ ἱστορικὰ δεδομένα, παρουσιάζοντας καινοφανεῖς ἀπόψεις γιὰ νὰ ἀνατρέψουν τὴν ἱστορική ἀλήθεια. Στόχος τους, νὰ ξαναγράψουν τὴν Ἱστορία ὑπὸ τὸ πρίσμα μίας κατευθυνόμενης, δῆθεν «προοδευτικῆς» ἰδεολογίας, μὲ ἐπικάλυμμα τὴν «ἐπιστημονικὴ τεκμηρίωση» ἀπὸ θολὲς πηγές. Μειώνουν τὸν ρόλο τῆς Ἐκκλησίας στὴν Ἐπανάσταση τοῦ '21, σπιλώνουν ἀγωνιστὲς (Κολοκοτρώνης) καὶ τονίζουν ὅτι «ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία ἦταν ἀντίθετη στὴν Ἐπανάσταση καὶ τοὺς ἐλάχιστους ἀνώτερους κληρικοὺς ποὺ ἐλάμβαναν μέρος ὁ Πατριάρχης Γρηγόριος Ε΄ ἀπειλοῦσε ὅτι θὰ ἀφορίσει». Ἀποτελοῦν ὅμως αὐτὰ πραγματικὴ ἀντίθεση τῆς Ἐκκλησίας πρὸς τὴν Ἐπανάσταση τοῦ ’21;
Τὴν ἀπάντηση στοὺς κατευθυνόμενους ἱστορικοὺς δίνει, μέσα ἀπ' τὰ γραπτά του, ὁ πιὸ ἁρμόδιος ἀπ’ὅλους, ὁ ἀκαδημαϊκὸς - ἱστορικὸς Κωνσταντῖνος Δεσποτόπουλος:
«Εἶναι, φρονῶ, ἱστορικὰ ἐπιπόλαιη μία τέτοια γνώμη. Ἀγνοεῖται ἀπὸ τοὺς φορεῖς της ὅτι ἀποστολὴ τῆς Ἐκκλησίας ἦταν νὰ σώσει ζωὲς Ἑλλήνων καὶ ὅτι μὲ τὴν ἔναρξη τῆς Ἐπανάστασης τὸ μέγα πλῆθος τῶν Ἑλλήνων, κατοίκων ἐκτεταμένων περιοχῶν τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας, βρέθηκαν αὐτομάτως σὲ κατάσταση ὁμηρείας. Καὶ συνεχίζει ὁ Κ. Δεσποτόπουλος, ἀποστομώνοντας τοὺς διαστρεβλωτές τῆς Ἱστορίας: «Ἐκινδύνευσε τότε νὰ ἐξολοθρευθεῖ μέγα πλῆθος Ἑλλήνων καὶ οἱ ἄντρες τῆς Φιλικῆς Ἐταιρείας νὰ καταστοῦν....
Τὸν τελευταῖο καιρὸ ἀναθεωρητὲς τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας προσπαθοῦν νὰ ἀλλάξουν τὰ ἱστορικὰ δεδομένα, παρουσιάζοντας καινοφανεῖς ἀπόψεις γιὰ νὰ ἀνατρέψουν τὴν ἱστορική ἀλήθεια. Στόχος τους, νὰ ξαναγράψουν τὴν Ἱστορία ὑπὸ τὸ πρίσμα μίας κατευθυνόμενης, δῆθεν «προοδευτικῆς» ἰδεολογίας, μὲ ἐπικάλυμμα τὴν «ἐπιστημονικὴ τεκμηρίωση» ἀπὸ θολὲς πηγές. Μειώνουν τὸν ρόλο τῆς Ἐκκλησίας στὴν Ἐπανάσταση τοῦ '21, σπιλώνουν ἀγωνιστὲς (Κολοκοτρώνης) καὶ τονίζουν ὅτι «ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία ἦταν ἀντίθετη στὴν Ἐπανάσταση καὶ τοὺς ἐλάχιστους ἀνώτερους κληρικοὺς ποὺ ἐλάμβαναν μέρος ὁ Πατριάρχης Γρηγόριος Ε΄ ἀπειλοῦσε ὅτι θὰ ἀφορίσει». Ἀποτελοῦν ὅμως αὐτὰ πραγματικὴ ἀντίθεση τῆς Ἐκκλησίας πρὸς τὴν Ἐπανάσταση τοῦ ’21;
Τὴν ἀπάντηση στοὺς κατευθυνόμενους ἱστορικοὺς δίνει, μέσα ἀπ' τὰ γραπτά του, ὁ πιὸ ἁρμόδιος ἀπ’ὅλους, ὁ ἀκαδημαϊκὸς - ἱστορικὸς Κωνσταντῖνος Δεσποτόπουλος:
«Εἶναι, φρονῶ, ἱστορικὰ ἐπιπόλαιη μία τέτοια γνώμη. Ἀγνοεῖται ἀπὸ τοὺς φορεῖς της ὅτι ἀποστολὴ τῆς Ἐκκλησίας ἦταν νὰ σώσει ζωὲς Ἑλλήνων καὶ ὅτι μὲ τὴν ἔναρξη τῆς Ἐπανάστασης τὸ μέγα πλῆθος τῶν Ἑλλήνων, κατοίκων ἐκτεταμένων περιοχῶν τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας, βρέθηκαν αὐτομάτως σὲ κατάσταση ὁμηρείας. Καὶ συνεχίζει ὁ Κ. Δεσποτόπουλος, ἀποστομώνοντας τοὺς διαστρεβλωτές τῆς Ἱστορίας: «Ἐκινδύνευσε τότε νὰ ἐξολοθρευθεῖ μέγα πλῆθος Ἑλλήνων καὶ οἱ ἄντρες τῆς Φιλικῆς Ἐταιρείας νὰ καταστοῦν....
Τρίτη 25 Μαρτίου 2014
Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014
O Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε'
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΖΗ
ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε’
Η επιχειρηθείσα αλλοίωση της ιστορίας
1. Ο Σταυρός του Χριστού
Τον Σταυρό του Κυρίου προβάλλει σήμερα η Εκκλησία εις προσκύνησιν για να μας ενισχύσει στην πορεία προς το Πάσχα. Από την εξουθένωση και την καταισχύνη του Σταυρού επήγασε το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως. Συντρίβονται τα ανθρώπινα κριτήρια, οι ανθρώπινες εκτιμήσεις και αξιολογήσεις με το Σταυρό του Χριστού. ό,τι φαίνεται σκάνδαλο, μωρία και ανοησία και καταφρόνια αποδεικνύεται δύναμη, σοφία, αγιασμός και δόξα. Το ξύλο της ντροπής και της αισχύνης, πάνω στο οποίο άφηναν την τελευταία τους πνοή οι μεγαλύτεροι λησταί και κακούργοι, μεταβάλλεται σε σύμβολο και όργανο αγιασμού και δόξης. Μ’ αυτόν εκφράζουμε οι Χριστιανοί την πίστη μας σημειώνοντάς τον στο στήθος μας, αυτόν δίνουμε σαν φυλακτό στα αγαπημένα μας πρόσωπα, αυτός κοσμούσε και κοσμεί τα σκήπτρα των βασιλέων και τις μίτρες των αρχιερέων, αυτός θρονιάζεται στις κορυφές των ναών. Είναι το ακαταμάχητο όπλο εναντίον των αντιθέων δυνάμεων, η δόξα των αγίων της Εκκλησίας.
"Δόξα τῆς Ἑλλάδος ἡ Ἐπανάσταση τοῦ 1821"
Του Σεβ. Μητροπολίτου Πωγωνιανής & Κονίτσης κ.κ. Ανδρέου
Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί,
- Α -
Γυρνᾶμε
πίσω, 193 χρόνια, τότε πού ἀκούστηκε τό σύνθημα τῶν ἐπαναστατημένων
Ἑλλήνων: «Ἐλευθερία ἤ Θάνατος». Δέν τούς εἶχαν λυγίσει τά 400 χρόνια τῆς
τουρκικῆς σκλαβιᾶς. Οὔτε τούς εἶχαν ἀποθαρρύνει τά κατά καιρούς
ἀποτυχημένα κινήματα, πού οἱ συνέπειές τους ἦταν τρομακτικές: Σφαγές,
ἐξανδραποδισμοί, λεηλασίες, φωτιά καί ὄλεθρος, ὅπως ἔγινε μέ τά
περιβόητα «Ὀρλωφικά» τό 1770. Τώρα, οἱ Ἕλληνες, μέ γενναίους ὁπλαρχηγούς
καί ψυχωμένα παλληκάρια, τό εἶχαν πάρει ἀπόφαση:
Η Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως στο Ναό Αγίων Χαραλάμπους & Αντωνίου Κρύα Ιτεών Πατρών (φώτο)
Γράφει ο Χρήστος Φωτόπουλος
Μέσα
στο κατανυκτικό κλίμα των ημερών της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής
εορτάσθηκε η Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως στον Ιερό Ναό Αγίων
Χαραλάμπους και Αντωνίου στα Κρύα Ιτεών.
Αρχιερείς κατά την Επανάσταση του '21
ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ '21
O ΚΛΗΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΠΕΤΡΟΥ Α. ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΗ
ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ 21
(αντίδραση ή προσφορά;) Ξάνθη
O ΚΛΗΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΠΕΤΡΟΥ Α. ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΗ
ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ 21
(αντίδραση ή προσφορά;) Ξάνθη
Σε
μια αναμέτρηση λοιπόν και αντιπαράταξη θυσιαστικά δύο θρησκειών και δυό
κόσμων οι Ορθόδοξοι Έλληνες κληρικοί και μάλιστα οι αρχιερείς όχι μόνο
δεν αντέδρασαν ούτε χλεύασαν τον αγώνα, αλλ' όπως είναι φυσικό και
αυτονόητο, υπήρξαν οι φυσικοί ταγοί και ηγέτες, του αγωνιζομένου λαού.
Πραγματικοί μπροστάρηδες, που, σαν άλλοι Μωυσείς ανέλαβαν να οδηγήσουν το λαό από τη σκλαβιά στην ελευθερία με κάθε προσωπική τους θυσία....
Απαντήσεις στους κατευθυνόμενους ψευτοϊστορικούς που συκοφαντούν σκοπίμως τον Πατριάρχη Γηγόριο Ε΄
Οι επαγγελματίες διαστρεβλωτές της Ιστορίας, ή πραγματικά είναι αδιάβαστοι και αμελέτητοι ή με εμπάθεια και κακία κρύβουν αληθινά συγγράμματα, αρχεία και κώδικες της Ελληνικής ιστορίας προκειμένου να κατασυκοφαντήσουν την Εκκλησία και τους κληρικούς.
Παρακάτω παραθέτουμε μερικές αλήθειες που σκοπίμως αποκρύπτουν συγγραφείς και δημοσιογράφοι της προπαγάνδας.
Παρακάτω παραθέτουμε μερικές αλήθειες που σκοπίμως αποκρύπτουν συγγραφείς και δημοσιογράφοι της προπαγάνδας.
Ο
Άγιος Γρηγόριος, κατά κόσμο Γεώργιος Αγγελόπουλος, γεννήθηκε στη
Δημητσάνα το έτος 1745, από ευσεβείς και ενάρετους γονείς, τον Ιωάννη
και την Ασημίνα. Το 1767 μετέβη στη Σμύρνη, κοντά στον θείο του
εκκλησιάρχη Μελέτιο, παρακολουθώντας μαθήματα στην Ευαγγελική Σχολή. Στη
συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα φιλοσοφίας στην Πάτμο από τον Δανιήλ
Κεραμέα. Μετά τις σπουδές του ήλθε στην αυτοκρατορική μονή της
Μεταμορφώσεως των Στροφάδων νήσων, όπου εκάρη μοναχός λαμβάνοντας το
όνομα Γρηγόριος. Από εκεί τον κάλεσε ο Μητροπολίτης Σμύρνης Προκόπιος
και τον χειροτόνησε αρχιδιάκονό του. Όταν αργότερα χειροτονήθηκε
πρεσβύτερος, επέστρεψε στη Δημητσάνα και έδωσε 1.500 γρόσια για την
στέγαση των απόρων φοιτητών....
Κυριακή 23 Μαρτίου 2014
Σάββατο 22 Μαρτίου 2014
ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟ ΘΕΟ...
"Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο, αλλά πώς υποτίθεται πως θα ζήσω εκεί, που είμαι τόσο μικρό και αβοήθητο?"
"Ο φύλακας άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και θα σε προσέχει."
"Ο φύλακας άγγελός σου θα είναι εκεί να σε περιμένει και θα σε προσέχει."
Το παιδί ξαναρώτησε, "Πες μου όμως, εδώ στον παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένο, δεν έχω παρά μόνο να τραγουδώ και να γελώ."
Ο Θεός είπε,
«Πατρο - Κοσμάς, ο πρόδρομος του ’21» - θεατρική παράσταση από νέους των Κατηχητικών
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ
ΙΕΡΟΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ & ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΕΙΣ ΚΡΥΑ ΙΤΕΩΝ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σας προσκαλούμε στη θεατρική παράσταση «Πατρο - Κοσμάς, ο πρόδρομος του ’21»
που θα ανεβάσουμε στα πλαίσια της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου του
1821, επί τη συμπληρώσει 300 ετών από τη γέννηση του Αγίου Κοσμά του
Αιτωλού (1714 - 2014), στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Ιερού μας Ναού.
Δύο παραστάσεις
1η: Τρίτη 25 Μαρτίου ώρα 19:00
2η: Τετάρτη 26 Μαρτίου ώρα 19:00
Οι Ιερείς και οι Νέοι των Κατηχητικών Ομάδων
Θ. Κολοκοτρώνης: «Ἐγώ εἶμαι Θεόφιλος - Σάν τό Θεό κανείς δέν ἀγαπάει τήν Ἑλλάδα»
Ὅταν
ἱδρύθηκε τό Ἑλληνικό Κράτος, μετά τήν ἐπανάσταση τοῦ 1821, οἱ μεγάλες
δυνάμεις τῆς ἐποχῆς προσπαθοῦσαν ἡ κάθε μία γιά λογαριασμό της νά
ἐπηρεάσουν τούς πολιτικούς. Ἔτσι δέν ἦταν σπάνιο ν' ἀκούει κανείς πὼς ὁ
τάδε πολιτικός εἶναι ρωσόφιλος, ὁ δείνα ἀγγλόφιλος κ.ο.κ., ἀνάλογα μέ τή
θέση ποὺ ἔπαιρνε καί ποιά ἀπό τίς μεγάλες δυνάμεις πίστευε πὼς θά
βοηθοῦσε περισσότερο καί καλύτερα τό νεοσύστατο κράτος.
Κάποτε λοιπόν ρώτησαν καί τό θρυλικό γέρο τοῦ Μωριᾶ, τό Θεόδωρο Κολοκοτρώνη:
-Ἐσύ, στρατηγέ, εἶσαι ἀγγλόφιλος;
Eνοριακό Μνημόσυνο στον Ι.Ν. Παναγίας Αλεξιωτίσσης
Ιερά Μητρόπολις Πατρών
Ι.Ν. Παναγίας Αλεξιωτίσσης
ΕΝΟΡΙΑΚΟΝ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ
Tην
Γ΄ Κυριακή των Νηστειών (Σταυροπροσκυνήσεως) 23/3/2014 μετά το πέρας
της Θείας Λειτουργίας, εις τον αύλιο χώρο του κοιμητηρίου θα τελεσθή
ενοριακόν μνημόσυνον υπέρ των κεκοιμημένων ενοριτών, κτητόρων,
ευεργετών, δωρητών, ιερέων, ιεροδιακόνων, ιεροψαλτών, νεωκόρων,
επιτρόπων του Ιερού Ναού ως και πάντων των εν τω κοιμητηρίω αναπαυομένων
προσφιλών μας.
Εκ του Ιερού Ναού
Πηγή: Ιερός Ναός Παναγίας Αλεξιωτίσσης Πατρών
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΣΟΚ: Πώς ΠΕΘΑΝΕ ο Χριστόδουλος;;; Ποιοι τον ήθελαν ΝΕΚΡΟ και ποιος ο λόγος;;; (Βίντεο)
Δείτε
τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις του Γ. Τράγκα για όλα αυτά που προσέφερε
ο Χριστόδουλος στην Ελλάδα, τον αγώνα που έδινε για να μην φτάσουμε στο
σημείο που είμαστε σήμερα και τους λόγους που τον βγάλανε από την μέση!
Δίνοντας σας μία μικρή γεύση του βίντεο
που ακολουθεί, παραθέτουμε το σχόλιο Ιάπωνα ηπατολόγου που δηλώνει πως
είναι πρωτοφανές να υπάρχουν δύο πρωτογενείς καρκίνοι στον ίδιο
οργανισμό...
Δείτε παρακάτω το βίντεο
Σταμάτης Σπανουδάκης: " Ἔψαξα νὰ βρῶ στὴν ἑλληνικὴ πραγματικότητα τὴν κρυμμένη θρησκευτικότητα καὶ νὰ τὴν κάνω πράξη, νὰ τὴν κάνω μουσική"
Ἡ προσευχὴ εἶναι ἕνα ἄπιαστο ὄνειρο.
Ὑποτίθεται ὅτι προσεύχομαι λίγο κάθε μέρα, ἀλλὰ τὴν ἀληθινὴ προσευχή,
τὴν κραυγὴ ἐκείνη ποὺ εἶναι σὰν νὰ πεθαίνεις μέσα στὴ μοναξιά σου καὶ
τότε νὰ αἰσθάνεσαι ὅτι ἔρχεται ὁ Χριστός, εἶναι ζήτημα ἂν τὴν ἔχω ζήσει
μιὰ-δύο φορὲς στὴ ζωή μου. Ἡ προσευχὴ εἶναι τὸ ἀμέσως ἑπόμενο μάθημα ἀπὸ
τὴ μουσική. Ὅταν ἐξαντλήσω τὴ μουσική, ἢ μὲ ἐξαντλήσει ἐκείνη,
στρέφομαι ἀμέσως στὴν προσευχή.
Οἱ «σκεπτικιστὲς» καὶ οἱ
«ἐκσυγχρονιστὲς» καὶ οἱ «μοντέρνοι» θεωροῦν τὸν πιστό, τὴ γριούλα, τὸν
παπά, τοὺς ἀνθρώπους ποὺ ζητοῦν τὴ δύναμη τοῦ Θεοῦ, σὰν ἕνα πράγμα
ἀναχρονιστικό, σὰν ἀδύναμους ἀνθρώπους. Κάθε ἄνθρωπος ποὺ πιστεύει στὸν
Θεὸ εἶναι ἄνθρωπος ποὺ ἔχει πονέσει, ἔχει ζητήσει βοήθεια, ἔχει πεῖ «δὲν
τὰ καταφέρνω μόνος». Καθένας ποὺ πιστεύει ἀποδεικνύει τὴν ὕπαρξη τοῦ
Θεοῦ. Ὄντως κι ἐγὼ εἶχα περιόδους μεγάλης μαυρίλας καὶ ζήτησα τὸν Θεὸ
καὶ μὲ προσέτρεξε. Ἀπὸ τότε θέλω νὰ εἶμαι κοντά Του καὶ εἶμαι κοντά Του
ὅσο μπορῶ.
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΡΙ, ΤΟ ΘΥΜΙΑΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ;
Το αγνό και μαλακό κερί συμβολίζει το εύπλαστο της ψυχής μας. Όπως το κερί λιώνει αθόρυβα και φωτίζει, έτσι και εμείς με τη Χάρη του Θεού θα πρέπει να «λειώνουμε» μέχρι τελευταίας πνοής,
θυσιαζόμενοι για τον πλησίον μας. Να φωτίζουμε και να ευεργετούμε τους
γύρω μας αθόρυβα και χωρίς επίδειξη για χάρη της αγάπης του Χριστού.
Το κερί επίσης που βρίσκεται στους Ιερούς Ναούς συμβολίζει επίσης τον «
νεκρό » εαυτό μας. Όταν το βάζουμε όρθιο και αναμμένο στο μανουάλι
συμβολίζει τον Αναστημένο Ιησού και ομολογούμε και τη δική μας Ανάσταση.
Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ Β’ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ
Στόν Ἱερό Ναό τοῦ Τιμίου Σταυροῦ στήν
Κάτω Ἀχαΐα, χοροστάτησε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος
στήν Ἀκολουθία τῶν Β’ Χαιρετισμῶν πρός τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο.
Ὁ εὐσεβής Λαός τῆς πόλεως κατέκλυσε
τόν Ἱερό Ναό καί τά πέριξ αὐτοῦ, ἐκφράζοντας τήν εὐλάβειά του πρός τό πρόσωπο τῆς
Ὑπεραγίας Θεοτόκου.
Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014
Ὅσιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος: Τά χαρίσματα τῆς νηστείας
Ἡ νηστεία εἶναι ὄχημα πού ἀνεβάζει στόν οὐρανό. Ἡ νηστεία γεννᾶ τούς προφῆτες, δίνει σοφία στούς νομοθέτες. Ἡ νηστεία
εἶναι γενναῖο φρούριο τῆς ψυχῆς, πιστός συγκάτοικος τοῦ σώματος. Ἡ
νηστεία εἶναι ὅπλο γιά τούς τέλειους, ἄσκηση γιά τούς ἀθηλητές. ἡ
νηστεία ἀποκρούει τούς πειρασμούς, προετοιμάζει γιά τήν εὐσέβεια, εἶναι
συγκάτοικος τῆς νήψης, εἶναι πρόξενος τῆς σωφροσύνης.
Πώς θα φτιάξετε το τέλειο φαλάφελ;
Η
Μέση Ανατολή εφηύρε το αγαπημένο fast food των απανταχού χορτοφάγων,
ενώ η επιτυχία του τραγανού ρεβιθοκεφτέ έχει συνεπάρει ακόμα και όσους
αγαπούν και προτιμούν το κρέας στο σουβλάκι τους.
Η καταγωγή του φαλάφελ φτάνει μέχρι την αρχαία Αίγυπτο, που
εξακολουθούν να τιμούν δυναμικά το δημοφιλές σνακ. Το φαλάφελ είναι ένα
από τα εθνικά πιάτα του Ισραήλ, ενώ έχει βασικό ρόλο στις κουζίνες του
Λίβανου, της Παλαιστίνης, της Συρίας και της Ιορδανίας.
Τα καλύτερα φαλάφελ λοιπόν, θα τα βρείτε «από εκεί μεριά» και επειδή η μεταφορά όλων των παραδοσιακών γεύσεων μιας περιοχής σε μια άλλη, σημαίνει και αναπόφευκτη –έστω μερική- πτώση της ποιότητας, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, πέραν του να πάρετε το πρώτο αεροπλάνο για Μέση Ανατολή, είναι να φτιάξετε το δικό σας σπιτικό φαλάφελ.........
Τα καλύτερα φαλάφελ λοιπόν, θα τα βρείτε «από εκεί μεριά» και επειδή η μεταφορά όλων των παραδοσιακών γεύσεων μιας περιοχής σε μια άλλη, σημαίνει και αναπόφευκτη –έστω μερική- πτώση της ποιότητας, το καλύτερο που έχετε να κάνετε, πέραν του να πάρετε το πρώτο αεροπλάνο για Μέση Ανατολή, είναι να φτιάξετε το δικό σας σπιτικό φαλάφελ.........
Φτιάξτε νηστίσιμο... ψευτογιούβετσο!
Μία... εναλλακτική συνταγή, που σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει!
Τι χρειαζόμαστε:
ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ;
Γράφει: ο Θεολόγος – Καθηγητής: κ. Καρατζάς Κων/νος
Αδελφοί
μου, εδώ και αρκετές ημέρες, και συγκεκριμένα από την λεγόμενη Καθαρή
Δευτέρα, έχει ξεκινήσει η σημαντικότερη περίοδος της λειτουργικής μας
ζωής. Πρόκειται, όπως όλοι γνωρίζουμε, για την περίοδο της Αγίας και
Μεγάλης Τεσσαρακοστής ή Σαρακοστής, η οποία θεωρείται ως η σπουδαιότερη
περίοδος του εκκλησιαστικού έτους, το οποίο ξεκίνησε την 1η του
Σεπτέμβρη. Η ονομασία της οφείλεται στο ότι περιλαμβάνει 6 συνολικά
εβδομάδες Νηστειών, 40 περίπου ημέρες δηλαδή αυστηρής νηστείας, η οποία,
μάλιστα, καθιερώθηκε στις αρχές του 4ου μ. Χ. αιώνα.
Ίσως στις μέρες μας, που διανύουμε τον
21ο αιώνα, κάποιοι αγανακτήσουν. Ίσως κάποιοι αναρωτηθούν εκφράζοντας το
εξής ερώτημα:
Τρίτη 18 Μαρτίου 2014
Φτιάξτε νηστίσιμες σοκολατένιες καριόκες
Ακόμη και τις ημέρες της νηστείας, υπάρχουν συνταγές για υπέροχα λαχταριστά σοκολατένια γλυκά.
Υλικά
200 γρ. νερό
200 γρ. ζάχαρη
250 γρ. καρύδια σπασμένα
2 κουτ. σούπας κακάο
4 κουτ. σούπας κονιάκ
150 γρ. φρυγανιά τριμμένη
1/4 κουτ. γλυκού γαρίφαλο
1 κουτ. γλυκού κανέλα
500 γρ. κουβερτούρα
Εκτέλεση:
200 γρ. νερό
200 γρ. ζάχαρη
250 γρ. καρύδια σπασμένα
2 κουτ. σούπας κακάο
4 κουτ. σούπας κονιάκ
150 γρ. φρυγανιά τριμμένη
1/4 κουτ. γλυκού γαρίφαλο
1 κουτ. γλυκού κανέλα
500 γρ. κουβερτούρα
Εκτέλεση:
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Επετειακό γραμματόσημο για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
Στην πόλη του Θέρμου και στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου εορτάστηκε με λαμπρότητα η Κυριακή της Ορθοδοξίας, όπου
ιερούργησε και προέστη της λιτανευτικής πομπής για την επέτειο της
αναστηλώσεως των Ιερών Εικόνων ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και
Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, την Κυριακή 9 Μαρτίου 2014....
Κυριακή 16 Μαρτίου 2014
16 Μαρτίου 1921:Ο ελληνικός στρατός απελευθερώνει το Αφιόν Καραχισάρ(Νικόπολις) στη Μικρά Ασία
Η μάχη του Αφιόν Καραχισάρ εντάσσεται στις επιθετικές επιχειρήσεις, της Στρατιάς Μικράς Ασίας κατά τον Μάρτιο του 1921.
Σύμφωνα με το ελληνικό σχέδιο το Γ΄ Σώμα Στρατού ξεκινώντας από την
Προύσα θα προήλαυνε προς το Εσκί – Σεχίρ, και το Α΄ Σώμα Στρατού
ξεκινώντας από το Ουσάκ θα προήλαυνε προς Αφιόν Καραχισάρ.......
Ἐκκλησίες ἀχούρια στὴν Τουρκία
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Τὴν ἴδια περίοδο
ποὺ στὴν ἑλληνικὴ πρωτεύουσα ἑτοιμάζονται μὲ δημόσια δαπάνη νὰ ἀναγείρουν ἕνα
μουσουλμανικὸ τέμενος ἐνῶ παράλληλα λειτουργοῦν περὶ τὰ 100 ἀνεπίσημα τζαμιὰ σὲ
πολλὲς περιοχὲς τῆς Ἀθήνας, στὴν Τουρκία συνεχίζεται τὸ ἄθλιο ἔργο τῆς
κακοποίησης χριστιανικῶν ἐκκλησιῶν, σὲ βαθμὸ νὰ ἔχουν καταντήσει κυριολεκτικὰ ἀχούρια, ἀκόμα καὶ κοινόχρηστες
τουαλέτες, ὅπως ὁμολογοῦν ἀκόμα καὶ τὰ ἴδια τὰ τουρκικὰ ΜΜΕ. Ἀλήθεια τί ἔχουν
νὰ ποῦν γιὰ αὐτὸ τὸ θέαμα οἱ κάθε εἴδους ἀκτιβιστές, ποὺ κόπτονται γιὰ τὶς
θρησκευτικὲς ἐλευθερίες καὶ γιὰ τὴν προστασία τῶν θρησκευτικῶν μνημείων σὰν
δεῖγμα δημοκρατίας καὶ προάσπισης τῶν
ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων; Μᾶλλον στὴν περίπτωση αὐτὴ ἔχουν τυφλωθεῖ ἀπὸ τοὺς
γνωστοὺς πάτρωνες καὶ χρηματοδότες τους.
Σύμφωνα μὲ ἕνα
ἀποκαλυπτικὸ καὶ συνάμα ἐντυπωσιακὸ δημοσίευμα τῆς τουρκικῆς ἐφημερίδας, Aksam,
μία περίτεχνη Χριστιανικὴ ἐκκλησία στὴν περιοχὴ τοῦ Βᾶν, στὴν ἀνατολικὴ Τουρκία
καὶ συγκεκριμένα στὴν ἐπαρχία τοῦ Catak, σὲ μία κωμόπολη ποὺ ἔχει τὴν τουρκικὴ
ὀνομασία, Korlu Koyu, ὅπου πρὶν ἀπὸ τὴν
μικρασιατικὴ καταστροφὴ πρέπει νὰ εἶχε μία ἀνθηρὴ χριστιανικὴ κοινότητα,
χρησιμοποιεῖται ἀπὸ τοὺς σημερινοὺς κατοίκους σάν….....
Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014
Ευαγόρας Παλληκαρίδης
Ευαγόρας Παλληκαρίδης (1938-1957)
Έλληνας Κύπριος αγωνιστής.
Απαγχονίστηκε στις 14 Μαρτίου 1957,
σε ηλικία μόλις 19 ετών. Ήταν ο νεαρότερος αλλά και ο τελευταίος
αγωνιστής που απαγχονίστηκε από τους Άγγλους. Ο τάφος του βρίσκεται στα
Φυλακισμένα Μνήματα στη Λευκωσία
Ο Ευαγόρας στο τελευταίο γράμμα του δηλώνει:
Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014
Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014
Τίς Ἔνοπλες Δυνάμεις καὶ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἐμπιστεύονται περισσότερο οἱ Ἕλληνες!
Σχόλιο από Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό:
Παρὰ τὴν ἀβυσσαλέα πολεμικὴ ποὺ διεξάγεται συστηματικὰ τὶς τελευταῖες
δεκαετίες ἀπὸ τὸ μιντιακὸ καὶ πολιτικὸ σύστημα, οἱ ἀντιστάσεις τοῦ
Ἕλληνα ἀποδεικνύονται πολὺ ἰσχυρές. Ἡ πίστη στὸν Χριστὸ καὶ στὴν Πατρίδα
τοποθετεῖται ἀπὸ τὴν πλειοψηφία τῶν πολιτῶν πάνω ἀπὸ κάθε ἄλλο θεσμὸ
καὶ γι' αὐτὸ στὸν τόπο αὐτὸ ὑπάρχει ἀκόμα ΕΛΠΙΔΑ! Ἀκολουθεῖ ἡ εἴδηση:....