Σχόλιο από Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό:
Παρὰ τὴν ἀβυσσαλέα πολεμικὴ ποὺ διεξάγεται συστηματικὰ τὶς τελευταῖες
δεκαετίες ἀπὸ τὸ μιντιακὸ καὶ πολιτικὸ σύστημα, οἱ ἀντιστάσεις τοῦ
Ἕλληνα ἀποδεικνύονται πολὺ ἰσχυρές. Ἡ πίστη στὸν Χριστὸ καὶ στὴν Πατρίδα
τοποθετεῖται ἀπὸ τὴν πλειοψηφία τῶν πολιτῶν πάνω ἀπὸ κάθε ἄλλο θεσμὸ
καὶ γι' αὐτὸ στὸν τόπο αὐτὸ ὑπάρχει ἀκόμα ΕΛΠΙΔΑ! Ἀκολουθεῖ ἡ εἴδηση:....
Στὴν 15η καὶ 16η θέση βρίσκονται τὰ μέσα
μαζικῆς ἐνημέρωσης (τύπος καὶ τηλεόραση ἀντίστοιχα) σὲ μία λίστα 22
θεσμῶν ὅπου μετρήθηκε ἀπὸ τὴν MRB (τὸν Δεκέμβρη τοῦ 2013), ἡ ἐμπιστοσύνη
ποὺ ἔχουν σὲ αὐτοὺς οἱ πολίτες:
Θέση: 1η: Ἔνοπλες δυνάμεις 60,2%
Θέση 2η: Ἐκκλησία 57,9%
Θέση 3η: Ἕλληνα πολίτη 56,3%
Θέση 4η: Πανεπιστήμια-σχολεῖα 54,8%
Θέση 5η: Ἀστυνομία 48,8%
Θέση 6η: Δικαιοσύνη 43,4%
Θέση 7η: Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας 38,8%
Θέση 8η: Μὴ κυβερνητικοὶ Ὀργανισμοὶ 34,7%
Θέση 9η: Τοπικὴ αὐτοδιοίκηση 32,55
Θέση 10η: Μεγάλες ἑλληνικὲς ἐπιχειρήσεις 31,1%
Θέση 11η: Ἐργατικὰ Σωματεῖα Ἐργαζομένων 29,8%
Θέση 12η: Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση ὡς θεσμὸς 27,6%
Θέση 13η: Κοινοβούλιο-Βουλή: 26,2%
Θέση 14η: Πολιτικὰ κόμματα: 19,2%
Θέση 15η: Μέσα Μαζικῆς ἐνημέρωσης ὁ τύπος: 18,6%
Θέση 16η: Μέσα μαζικῆς ἐνημέρωσης ἡ τηλεόραση: 17,2%
Θέση 17η: Ἑλληνικὲς Τράπεζες: 14,3%
Θέση 18η: Πολυεθνικὲς ἑταιρεῖες 10%
Θέση 19η: ΕΕ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση 8,3%
Θέση 20η: ΗΠΑ 5,5%
Θέση 21η: Εὐρωπαϊκὴ Κεντρικὴ Τράπεζα 4,8%
Θέση 22η: Διεθνὲς Νομισματικὸ Ταμεῖο 3,3%
Στὴ συνέχειά σε ὅτι ἀφορᾶ στὸ γενικὸ βαθμὸ ἐμπιστοσύνης στὰ ΜΜΕ ἠλικιακά:
Οἱ ἡλικίες ἀπὸ 18 ἕως 44 ἐτῶν δείχνουν
15,4% ἐμπιστοσύνη στὸν τύπο καὶ 14,9% στὴν τηλεόραση, ἐνῶ οἱ
μεγαλύτερες ἡλικίες ἀπὸ 45 ἐτῶν καὶ πάνω δείχνουν μεγαλύτερη ἐμπιστοσύνη
στὰ μέσα: 20,2% στὸν τύπο καὶ 18,8% στὴν τηλεόραση.
Σὲ ὅτι ἀφορᾶ στὸ γενικὸ βαθμὸ ἐμπιστοσύνης ὅπως αὐτὸς ἔχει διαμορφωθεῖ διαχρονικά:
Τὸ 2005 ἤταν στὸ 33,1% γιὰ τὴν τηλεόραση καὶ στὸ 32,6% γιὰ τὸν τύπο
Τὸ 2007 ἤταν στὸ 36,9% γιὰ τὴν τηλεόραση καὶ στὸ 37,5% γιὰ τὸν τύπο
Τὸ 2009 ἤταν στὸ 27,8% γιὰ τὴν τηλεόραση καὶ στὸ 29,8% γιὰ τὸν τύπο
Τὸ 2011 ἦταν στὸ 21,3% γιὰ τὴν τηλεόραση καὶ στὸ 23,8% γιὰ τὸν τύπο
Τὸ 2013 ἦταν στὸ 17,2% γιὰ τὴν τηλεόραση καὶ στὸ 18,6% γιὰ τὸν τύπο
star.gr
πηγή orthodoxia-ellhnismos.