Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Νέο μήνυμα από αγιορείτη: «θα ζήσετε πολύ καλές ημέρες και θα δοξασθεί η Ελλάδα»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh5wWC6xNKb7GlyI4KvBtT-jcfpP9xwp31Z10V-cS1LblQiKejiLtIDTilNRGABKQAV-F-eE7Vg_exz-HcPqUFSZJd5kOLrtNHEu8N9k-YBuD13tyxPnLnKuxPoZYaq7FwCzy6Vbx6Oog8Z/s400/03.JPG
Νέο μήνυμα από σπουδαίο αγιορείτη γέροντα :
 

«Όσον αφορά την πατρίδα μας τον ρώτησα για την Ελλάδα και μου είπε"οι πολιτικοί έχουν κάνει βαριές αμαρτίες και παρακαλώ τον Θεό να τους δίνει μετάνοια. 

 Δεν πονάνε καθόλου τον λαό που δεν έχει να φάει.
 

Αλλά θα ζήσετε πολύ καλές ημέρες και θα δοξασθεί η Ελλάδα.
 

Αυτοί οι πολιτικοί θα φύγουν και θα δικασθούν για αυτά που έχουνε κάνει.
 

Θα οικονομήσει ο Θεός έναν άξιο ηγέτη για την Ελλάδα ο οποίος θα πονέσει και θα καταλάβει τον κόσμο."
 

Μετά μου είπε ότι "ο κόσμος μετανοεί." Πήγε ένας ιερέας εκεί ο οποίος είναι συνταξιούχος και βλέπει μια στροφή του κόσμου στην εκκλησία.
 

Τον ρώτησα εγώ μετά, "μα πώς μετανοεί; Το καλοκαίρι θα γίνεται χαμός πάλι στην Χαλκιδική.
 

Θα υπάρχει τρομερή αμαρτία.
 

Δεν βάζουν μυαλό."
 

Μου λέει "έχουμε φυσικά δρόμο ακόμα αλλά μετανοεί ο κόσμος.
 

Παλιά ερχόταν εδώ στην καλύβα μου και δεν τους ένοιαζε να κάνουν οικογένεια αλλά μόνο τα υλικά αγαθά.
 

Τώρα παίρνω γράμματα από νέα παιδιά που αγαπάνε την πατρίδα, θέλουν να κάνουν οικογένεια.
 

Υπάρχει μια στροφή του κόσμου στην Εκκλησία."
 

Τον ρώτησα "γέροντα θα φύγουμε από το ευρώ;" Μου λέει "μην σε απασχολεί αυτό."
 

Και για κάποια λεφτά στην τράπεζα που έχουμε τον ρώτησα τι να τα κάνουμε μου είπε να τα βγάλουμε.
 

Ελπίζω να σας βοήθησα!»
πηγή ellinilatris.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...