Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Το νέο τραγούδι του Σταμάτη Σπανουδάκη με ερμηνεία από τη μικτή χορωδία του Σπύρου Λάμπρου

Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις συναυλίες 24 & 25 Μαρτίου 2012, στο Μέγαρο Μουσικής.



Φωτογραφίες: Γιάννη Β. Κωβαίου - Δήμητρας Γενετζάκη

ΧΑΙΡΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ
Χαίρε πονεμένη
χαίρε αγαπημένη
χαίρε το μεγάλο Ναι!
Χαίρε νύμφη ανύμφευτε

Χαίρε θάλασσά μου
φωτεινά νησιά μου
γλυκιά μου γη και ουρανέ
Χαίρε νύμφη ανύμφευτε

(R)
Μη μιλάς, μη μιλάς
Άκου, άκου...

Χαίρε η καρδιά μου
τρυφερά όνειρά μου
χαίρε αγάπης ποταμέ
Χαίρε νύμφη ανύμφευτε

Χαίρε σκέπασέ με
και αγκάλιασέ με
κι η ψυχή να λέει Ναι!
Χαίρε νύμφη ανύμφευτε

Πνευματικά δικαιώματα: "Μελωδικό Καράβι", 2012

πηγή synodoiporia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...