Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Είναι καλό πράγμα να πεθαίνει κανείς για την Ελλάδα - Ευαγόρας Παλληκαρίδης

Θ΄ ακολουθήσω με θάρρος τη μοίρα μου. Ίσως αυτό να 'ναι το τελευταίο μου γράμμα. Μα πάλι δεν πειράζει. Δεν λυπάμαι για τίποτα. Ας χάσω το κάθε τι. Μια φορά κανείς πεθαίνει. Θα βαδίσω χαρούμενος στην τελευταία μου κατοικία. Τι σήμερα τι αύριο; Όλοι πεθαίνουν μια μέρα. Είναι καλό πράγμα να πεθαίνει κανείς για την Ελλάδα. Ώρα 7:30. Η πιο όμορφη μέρα της ζωής μου. Η πιο όμορφη ώρα. Μη ρωτάτε γιατί.
Ευαγόρας Παλληκαρίδης

Απαγχονίστηκε στις 13 Μαρτίου 1957, σε ηλικία μόλις 18 ετών.
 Ήταν ο νεαρότερος αλλά και ο τελευταίος αγωνιστής που απαγχονίστηκε από τους Άγγλους.


O ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΕΥΑΓΟΡΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗ


"Για σένα, Κύπρο αθάνατη, Πατρίδα σκλαβωμένη, Θα δώσω απ' το αίμα μου Κάθε σταλαματιά...   Για να σε δω ελεύθερη, Και χιλιοδοξασμένη Δε θα διστάσω, Κύπρο μου, Nα πέσω στη φωτιά" 

ΕΥΑΓΟΡΑΣ  ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ
πηγή:agiosharalabos
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...